torsdag 7 juni 2012

Om Dansshowen!!

Hej
Torsdagen den 31/5 hade vi dansshow!
Det var så himla kul!
Hoppas ni som kollade på showen blev
nöjda
och stolta:-)
Tilda <3

Alla klasser upp till 6:an var med. I vår klass hade vi 5 olika danser. Några tjejer dansade "Vouge", killarna och en tjej dansade "They don' t care about us" och alla i klassen dansade "Next to you". Alla klasserna var med på "Wilddance" och alla i F-3 dansade till "Party Rock videon".

Vi hade två shower på kvällen, då alla syskon och föräldrar som ville kunde komma. Mellan showerna fick vi festis och smörgås. Kvällen var kul och spännande.
Bianca

Jag tycket det var SUPERKUL! Det var lite pirrigt i början innan man gick in (som alltid), men sen när jag gick ut på scenen var jag bara glad och hade SUPERKUL!!!
MVH Yrsa!

Det var kul med dansshowen.
MVG Feliphe

Jag tyckte det var roligt och pirrigt. Men det var stökigt bakom scenen. Lucas

















Det var nervöst att vänta bakom scenen. Mellan showena blev det fest med macka och festis. Alex

Dansen var jättebra och bra jobbat Åse. Ali








Av publiken hörde jag bara lovord efter de båda föreställningarna!
Anette




Dagen innan hade vi repetition och på showdagen hade vi en generalrepetition. Alla som inte var med och dansade fick se hela dansshowen. Efter generalrepetitionen var vi kvar en stund i Folkets Park och gick till Noaks Ark och tittade på och klappad djuren där.


Dagen efter målade vi känslan av dansshowen och såg filmen på vår dansshow.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar