onsdag 25 april 2012

Utegympa och slöjd

I Tisdags hade vi utegympa för första gången denna terminen. Vi spelade basket. Först passade vi till varandra, sen skjöt vi missar och mål. Jag gjorde inte mål, men jag var nära. 

Vi spelade sedan match och var uppdelade i 3 lag. Det var blå, gul och vit, jag var vit. Först spelade blå och gul, sen blå och vit, sen gul och vit och till slut spelade gul och blå.

Det är bara 3 eller 4 gånger kvar på träslöjden och jag har gjort en smörkniv, en namnskylt och nu ska jag göra en pennhållare.

Jasco städade slöjdbordet, jag tror det är för att snart ska dom bygga om där vi har slöjd.

Ellen                                                                                                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar